hallonsmurfen

Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Damp katt :)

Av frrida johansson - 9 februari 2012 13:49

Hello:)

Idag är jag skit trött och har absout inget att göra mer än att dampa med min fina kisse katt ;)

Sitter mest och kollar på när min bror spelar alice i underlandet på ps3 :P haha men han suger iallafal :P

Funderar på att ta något och äta snart :) har inte så mkt mera att säga så kanske bloggar mera ikväll :) <3

 
 
Ingen bild

Johanna Åberg

10 februari 2012 14:12

haha, hoppas allt är bra med dig<3 hör av dej ngn daag x) saknar dejj och vill gärna träffas... har it gratissms men messa ngn daag iaf om du har tid... <3 vet it om du har mitt nr men vill it skriva ut det offentligt såå fråga pia isf<3 puss /jojjo<3

 
swaxu

swaxu

12 februari 2012 17:39

Nu är vinnaren av veckans blogg utsedd, se om det var DU som vann och få ta del av alla mina 500 läsare! ;) Om inte så är det bara att anmäla sig igen!

http://swaxu.bloggplatsen.se

http://swaxu.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frrida johansson - 5 december 2012 21:35

Ja nu blir det fan att börja igen! Sitter just nu hos min fina bästa vän och chillar ska snart dra hem! Jag har PRAO i två veckor nu. Ganska roligt men jobbigt eftersom jag är i ett stall:) Har tränings värk som fan!! Blir att äta godis när jag komme...

Av frrida johansson - 1 augusti 2012 22:47

Ja idag sover jag hos min älskling som jag skulle:) Jag sitter och väntar å att han ska duscha klart sen så ska vi ha film mys:) Annars har det väl inte hänt så mycket idag:) Sitter ju tyvärr å mobilen och bloggar därfr kan jaginte skriva vissa b...

Av frrida johansson - 1 augusti 2012 01:11

Just nu sitter jag med marinisen hemma hos henne och sitter vid datorn :) Jag har inte gjort så mycket idag mera än att suttit hemma :) Kom till marina för typ två timmar sen och vi har bara suttit vid datorerna :) Annars har de väll inte hänt ...

Av frrida johansson - 30 juli 2012 22:50

Hejj! Idag har jag varit med min älskling och myst ett tag sen så drog jag med marina och hennes syster till ingelsta:) Jag har typ träningsvärk eller något ont har jag iallfall:) Marina fick e ny dator av hennes syster:) Så nu siter vi här som...

Av frrida johansson - 29 juli 2012 19:46

Sitter i rödastan med kärleksparet och chillar:) Om min älskling kommer hem idag blir det att sova hos honom!:) Annars så vet jag inte vad det blir kanske att sova hemma hos bästa vänen marina:)) Bloggar mer sen:)...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

varför läsa min blogg??
 Den är bra:)
 För jag hatar dig som jag hatar Kissie:P
 För att du är bäst :))))

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards