hallonsmurfen

Alla inlägg under juli 2012

Av frrida johansson - 30 juli 2012 22:50

Hejj!

Idag har jag varit med min älskling och myst ett tag sen så drog jag med marina och hennes syster till ingelsta:)

Jag har typ träningsvärk eller något ont har jag iallfall:)

Marina fick e ny dator av hennes syster:) Så nu siter vi här som två sims nördar och spelar :)

Annars har det inte hänt så mycket men marin ska iallafall sova här:)

Men nu ska jag spela sims tre :)


Av frrida johansson - 29 juli 2012 19:46

Sitter i rödastan med kärleksparet och chillar:)
Om min älskling kommer hem idag blir det att sova hos honom!:)
Annars så vet jag inte vad det blir kanske att sova hemma hos bästa vänen marina:))
Bloggar mer sen:)

Av frrida johansson - 29 juli 2012 17:14

Jaa ni har inteorkat ta mig upp från sängen än!

Måste duscha och sånt nu och jg måste ju träffa någon kompis, jag kan ju inte vara inne hela dagen:P

Det ända jag har gjort hitils är att kolla fb och spela sims 3 :P

Har inte så mycket mera att säga men bloggr väll mera innan jag går och lägger mg antar jag:)  

Av frrida johansson - 29 juli 2012 13:47

Tjoo! just nu ligger jag i sängen och bara myser:)

Ska väl antagligen upp och duscha och fixa mig snrt sen dra ut :)

Igår på bilutställningen var det inte så kul det var inte så mycket bilar.

Senare på kvällen var vi bara hemma och kollade os och gp speedway :)

Har tyvärr inte så mycket att skriva blir väl lite mera uppdatering senre i kväll:)

bye bye :)

Av frrida johansson - 28 juli 2012 14:16

Just nu sitter jag i chevan och är på väg till sörsjön. Ska kolla lite på bilutstälning. Vet inte vad jag ska göra sen men lägger väl upp lite bilder hur det var där:))

Av frrida johansson - 27 juli 2012 23:20

Frida Johansson du är en vän man alltid kan lita på du ställer alltid upp när man behöver dig du är det finaste gud någonsin har skapat en bättre vän kan man inte hitta det finns inte många som är som dig du är speciell och jag älskar dig du gör mina dåliga dagar till bra dagar och jag kommer alltid finnas där för dig och ställa upp jag är ett samtal bort jag skulle kunna simma jorden runt för att komma och hjälpa dig när du behöver mig jag kommer ALDRIG lämna dig och det svär jag på!<3 utan dig är jag inte hel du är helt underbar,jag skulle kunna sitta och skriva en hel bok om hur underbar och fin vän du är men du vet redan allt och nu vill jag bara umgås med dig och krama om dig jag älskar dig 200 varv runt jorden och sen tillbaka<3/din marinisen <333333    

Av frrida johansson - 27 juli 2012 22:52

Tjoo!!

Börjar blogga igen :)

Just nu sitter jag och snackar med Robin och Marina!:)

Ska sova hos Marinisen inatt.:)

Jag fick en kesp av Marina med, känner mig rikigt swag!:)

 

Erkänn swag :)

Men men tror marina vill göra ett inlägg på min blogg nu :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

varför läsa min blogg??
 Den är bra:)
 För jag hatar dig som jag hatar Kissie:P
 För att du är bäst :))))

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards